    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Date: Fri, 05 Feb 2010 16:50:41 +0100

    W dniu 2010-02-05 09:10, gonzo pisze:

    > nie. panowie policjanci byli zniesmaczeni, że ich ściągnięto do niczego
    > i mruczeli pod nosem "po co tak robić", "czy nie lepiej pokazać i mieć
    > święty spokój" itp.
    >
    > od tamtej pory jak ochrona mnie prosi o zostawienie plecaka w depozycie,
    > to odmawiam, a na pytanie czy okażę zawartość przy wyjściu odpowiadam,
    > że tak... i na tym się kończy. tylko pytają a nie wymagają.

    Przecież do takiego plecaka trudniej włożyć coś ukradzionego jeśli
    plecak jest na plecach. Supermakety mają monitoring, po sklepie się
    plącze sporo cichociemnych, więc ukraść jest trudno. Przy przejściu
    przez kasy może zawyć bramka (albo i nie, jeśli kradnie jakiś kolega
    albo rodzina ochroniarza).

    --
    animka