    From: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona w supermarkecie
    Date: Sun, 13 Oct 2002 08:24:13 +0000 (UTC)

    Witam!

    > Karol Marks <K...@k...net.pl> napisał(a):
    >
    > Cala sytuacja mnie bardzej rozbawila niz zdenerwowala, ale chcialby
    > wiedziec na przyszlosc jak sie zachowywac, co mi wolno, a czego nie.
    > (...)

    Ponieważ zgodziłeś się na przeszukanie i "zatrzymanie" Ciebie przez ochronę
    (nie żądałeś natychmiastowego przyjazdu Policji i przeszukania Ciebie w jej
    obecności) to raczej środki prawne odpadają. Oczywiście, można by coś
    spróbować zdziałać na drodze ochrony dóbr osobistych, ale pozytywny rezultat
    dla Ciebie jawi mi się mgliście. Moim zdaniem najlepiej poskarżyć się na całą
    sytuację kierownikowi supermarketu, a jeśli to nie pomoże, to można nawet
    wysłać list co polskiej centrali. Nawet jeśli nic się nie uzyska, to może
    robiąc "szum" chociaż utrąci się premię paru nadgorliwcom.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl