  • Data: 2002-10-14 09:34:48
    Temat: Re: Ochrona w supermarkecie
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna osoba na tej grupie, czyli"ssj5" <s...@p...onet.pl>,
    napisała nam oto tak:

    > hmmmm.... to smao napisalem, moze uzywajac tylko innych slow. a ja sie
    > Ciebie pytalem na jakiej podstawie twierdzisz, ze ustawa o ochronie osob i
    > mienia odnosi sie TYLKO do obiektow objetych obowiazkowa ochrona.
    > dlatego napisalem, ze stosujesz ciekawa interpretacje przepisow ustawy, na
    > podstawie ktorej dzialasz.

    "Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia"

    Rozdział 1.
    Przepisy ogólne
    Art.1
    Ustawa określa:
    1) obszary, obiekty i urządzenia podlegające _obowiązkowej_ ochronie
    4) wymagane kwalifikacje i _uprawnienia pracowników ochrony_

    Art.36 który przytoczyłeś wcześniej (jak i cała ustawa)
    odnosi się tylko i wyłącznie do obszarów... podlegających
    _obowiązkowej_ ochronie. ( _jeszcze raz zaznaczę:Rozdział 1,
    Art.1,pkt.1_ )

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek