    From: "Maciej" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Date: Tue, 3 Jun 2003 11:27:09 +0200

    w jaki sposob ty myslisz? jakie ty masz motto zyciowe?
    to ty mowisz tak samo jak lekarz prowadzacy mnie - argumentowal abym
    ustapila, stalo sie i juz, zycia nie wroce i do widzenia. Ordynator odzialu,
    optycznie juz czlowiek o wiekszej wrazliwosci glowny nacisk kladzie na to ze
    jest mu przykro i ze zdarzenie to na cale zycie zostawi u niego slad. I to
    jest danie satysfakcji, to jest jakas forma zadoscuczynieneia. Ale lekarz
    prowadzacy nie ma sobie nic do zarzucenia. Ma byc zagrozeniem dla innych?
    Bezkarnosc wg ciebie wplywa pozytywnie na morale srodowiska?

    Nie ma we mnie checi zemsty i wysokosc wyroku jest mi obojetna. Do wiezienia
    sie nie chodzi tak latwo a wyroki najczesciej w zawiasach. Wiec nie uzywaj
    patosu.

    To po coz jest prawo?? Mam sie wstydzic ze szukam sprawiedliwosci ? To po co
    sady Leszku????

    I daj swiatu rade kiedyu moga dochodzic swoich praw a kiedy nie. A moze
    powiesz jaka grupa zawodowa ma stac poza prawem: policjanci? lekarze?
    politycy?

    Agata