  • Data: 2005-01-13 08:05:46
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cs48ht$q5c$1@atlantis.news.tpi.pl>, Daniel Wieszczycki wrote:

    > Nie przeczytałaś dokładnie i nie zajrzałaś do ustawy :)

    No, nie, a szczególnie nie zajrzałam do ustawy:)

    > Te uprawnienia, które _nie_ przysługują, to właśnie inspekcje itp. Ale
    > kotrolować za pomocą wysyłania pism i wzywania do złożenia wyjaśnień mogą...

    Czyli, nie do końca jest tak, jak mówi pani rzecznik.

    > PS: Gdzie jedziecie w przyszłym roku na wakacje? Może znowu jakiś pomysł
    > wykorzystam - Twoje opisy są bardzo zachęcające :)

    Swobodny cytat z Simpsonów: "Co to znaczy być sławnym?" "Jesteś
    sławny, gdy znają cię ludzie, których ty nie znasz." :)

    Pomysł jest, ale planów brak, dlatego jeszcze nie rozpowiadamy. A
    gdyby nic z tego pomysłu nie wyszło, to mamy pomysł awaryjny:) Na
    razie za wcześnie, żeby mówić, ale chcemy diametralnie zmienić
    kierunek.

    Renata