    From: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Date: Mon, 28 Jun 2004 21:39:13 +0200
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-195-236.gorzow.mm.pl

    Użytkownik "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cbpqf8$bcb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Pewnie, że możesz - szkoda jak każda inna...
    > Ale nie przesadzasz z zawracaniem d... policji?

    Nie, bo jak z kolei debilowi (jadącemu podczas deszczu tak jakby był sam
    na tym świecie) pozawraca dupę policja, to może na nast. raz dojdzie do jego
    ćwierćmózgu, że pieszy to też człowiek.
    Miałem podobne zdarzenie i wiem jak to potrafi wkurzyć, gdy idziesz
    sobie chodnikiem w osiedlowej uliczce, jeden samochód zwalnia specjalnie,
    żeby człowieka nie ochlapać, a wtedy bezmózg go wyprzedza, przy okazji
    mocząc Cię syfiastą wodą z kałuży, gdyż mu się śpieszy. (tak było w moim
    przypadku) Raz dostanie wezwanie na policję, postresuje się kilka dni za co,
    to na drugi raz będzie ostrożniejszy...