  • Data: 2004-06-28 20:58:32
    Temat: Re: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-28 22:42, seb rzecze:
    > w dziurę zalaną wodą? Przejeżdżajac obok przechodniów i widząc kałużę,
    > powinieneś przewidywać, że mozesz go ochlapać...

    Tak? I co jeszcze powinien przewidzieć?

    Kilka razy w życiu ochlapały mnie auta i jakoś nigdy nie miałem pretensji
    do nich - nie zrobili tego specjalnie - tylko do siebie za nieuwagę.
    To pieszy może odskoczyć, kierowca jakimkolwiek gwałtownym manewrem tylko może
    stworzyć zagrożenie.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info