  • Data: 2004-06-28 19:48:15
    Temat: Re: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozpalacz wyskrobał(a):
    > Mam pytanko: Czy będąc ochlapany (prawie cały mokry) przez samochód jadący
    > z nadmierną predkością przez miasto moge domagac sie od kierowcy chociazby
    > zapłaty za proszek do prania. Czy jeżeli zawiadomie o tym fakcie policję,
    > czy bedzie ona musiała podjąć jakis kroki by mi pomóc (jesli nie wiem czyj
    > to samochód)?
    > Od razu mówie ze nie miałem ze sobą aparatu fotograficznego by zrobic
    > zdjecie, zapamietałem jedynie numery rejestracyjne.

    A potem się ludzie dziwią, że policja bandytów nie łapie... Nie łapie, bo
    kiedy skoro ma od cholery takich głupot na głowie!

    Podobny przypadek: czy jak mi narobi na ubranie ptak, to czy tzw. "dwójka"
    (para samolotów myśliwskich szybkiego reagowania) powinna się poderwać i
    przechwycić tego podniebnego rozbójnika, który mi narobił na głowę?

    --
    Bartek Gliniecki