    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Date: Mon, 16 Oct 2017 21:11:19 +0200
    <59e137f8$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <orsiv7$cav$1@node2.news.atman.pl>
    <59e1efe2$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <ortl4i$bkg$1@node2.news.atman.pl>
    <59e2621b$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59e26e82$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <os01gs$d8$1@node1.news.atman.pl>
    <59e3e47e$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <os0r0c$7bi$1@node2.news.atman.pl> <os1tm1$r92$1@node1.news.atman.pl>
    <os212o$8r3$1@node2.news.atman.pl> <os23du$b3a$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2017-10-16 o 12:59, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Ale co to ma do rzeczy? Jeśli było to uznane "w obronie własnej", to
    > znaczy, że raczej atak musiał nastąpić ze strony zabitego. Dziennikarz
    > niestety przedstawia niepełny obraz, na co zwraca uwagę Robert, bo
    > inaczej raczej musiałyby być inne rzeczy badane.

    Bo nie ma świadków że atak nastąpił że strony ofiary.
    Więc dlaczego wierzyć napastnikowi?
    A wiemy ze to Pan Poseł dopadł ofiarę a nie odwrotnie i na
    to już są świadkowie.

    > to że widzieli zajście i mogą mieć cokolwiek do powiedzenia i być może
    > mieli, na razie mamy tylko informacje z prasy, że nie było świadków...
    > Może i słusznie wszczyna się zamieszanie, ale jeśli tak, to wypadałoby
    > właśnie mieć więcej informacji, a nie same domniemania własne dziennikarza.

    Oni widzieli inne zajście. Nie doczytałeś?

    > Ale w ten sposób kazdego mógłbym oskarżyć o wszystko, bo policja nie
    > udzieliła mi informacji, czy przypadkiem, jakaś sprawa się w wymyślonym
    > przeze mnie zdarzeniu się nie toczy. Wiesz. Jak już robią z czegos
    > aferę, to wypadałoby niezależnie od wszystkiego zadbać o jakieś
    > dodatkowe informacje z jakiś dodatkowych źródeł.

    Zadbali, złapali policję i prokuratora na fakcie tuszowania sporawy
    w która wmieszany był Pan Poseł. I na to ze był wmieszany dowody są.