eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora › Re: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
  • Data: 2008-08-20 22:01:53
    Temat: Re: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzechu" <m...@T...fm> napisał w wiadomości
    news:48ac9181$0$29628$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Aktualnie grozi mi się nastepujacymi paragrafami tzn że ja (jako
    > administrator i moderator nie bedący autorem feralnego postu) je
    > naruszyłem:

    Zaproponuj im żeby od razu poszli z tym do sądu cywilnego to od razu im rura
    zmięknie, bo nie ma szans na wygranie takiej sprawy a to co robią to zwykłe
    straszenie. Żadne to obraźliwe treści, niech dadzą spokój i lepiej wezmą się
    do roboty (administracja powinna administrować a nie czytać fora
    internetowe).

    --
    Max