  • Data: 2011-05-31 00:14:33
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:is0iqb$i5o$1@news.onet.pl...

    > Po co? Czy jest to jakiś palący problem? Nie wydaje mi się.
    >
    > 1. Szkody wyrządzone przez rowerzystów są w stosunkowo niewielkiej
    > jednostkowej wysokości, więc można wyegzekwować bezpośrednio lub chociażby
    > ze swojego AC, nie tracąc zniżek

    Po pierwsze nie każdy ma AC, po drugie wara od mojego AC niezależnie od
    zniżek, skoro wina leży po stronie cyklisty.

    Stosunkowo niewielkie szkody taaa? :) Na moich oczach rozbujany kozak
    wjechał w małe dziecko skaczące sobie po chodniku, skończyło się złamaną
    nogą i wizytą w szpitalu.

    Chyba że chodziło Ci o niewielkie szkody wyrządzone przez pijanych cykistów
    którzy wjeżdzają pod koła aut (takich w skali roku na pewno jest niemało).

    Kiedyś taką niewielką szkodę (wgniecione drzwi i zdarty lakier) zrobił mi
    cyklista wjeżdżając w bok auta, bo myślał że ma pierwszeństwo. Jeździłem
    starym grzechotnikiem więc miałem to w dupie, ale jakbym śmigał świeżym
    mesiem z salonu to pare tysi na robotę trzeba by wyskrobać.

    > 2. Nawet jeśli nie można, to UFG zapłaci za naprawę, dochodząc od sprawcy
    > szkody roszczenia w terminie późniejszym

    lol :)

    abba fatima, po co w ogóle na OC na auta, mamy przeciez UFG! :)) UFG z
    uśmiechem niezwłocznie wypłaci nam pieniążki a jeśli nie to w trybie
    cywilnym raz dwa odzyskamy pieniądze od Pana Zdzicha spod monopolowego w
    Cycowie.

    > 3. Duża część z nich i tak ma OC w ramach innego ubezpieczenia (np.
    > mieszkania)

    Ja nie mam, mój brat odkąd okradli mu chałupę a ubezpieczalnia umyła rączki
    też nie ma nawet ubezpieczenia na mieszkanie. Nie wszyscy mają, a już
    szczególnie młodzi gniewni szalejący na rowerkach, a takich jest najwiecej.

    > Po cóż zatem regulować kolejne obszary obowiązkowymi ubezpieczeniami w
    > sytuacji, kiedy system działa poprawnie i bez tego?

    Te same kiepskie argumenty możesz przytoczyć z pomysłem likwidacji OC dla
    samochodów. System działa tak że jak się coś stanie to kierowca auta ma
    problem i ból głowy jak tu wycisnąć kasę na naprawę a rowerzysta śpi
    spokojnie i ma wyjebane. Powinno być odwrotnie.

    Pzdr,