    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązki właściciela kamienicy
    Date: Tue, 26 May 2009 10:57:33 +0200

    k...@w...pl pisze:
> [...]
    <ciach>
    > No właśnie w tym też jest problem bo nie mam na fakturze pozycji
    > nzakup mieszkania tylko jakieś usługi doradcze itp pierdoły.

    Na jaką kwotę ta faktura? Jak sobie wyobrażasz egzekwowanie Twojego
    prawa do zamieszkiwania tam skoro z tego co piszesz to "Ciebie tam nie
    ma". Skąd wiesz czy sprzedający w ogóle miał prawo Ci
    "sprzedać/wynająć/użyczyć" ten lokal? Może za chwilę pojawi się
    prawdziwy właściciel z policją?

    > Właściwie prawnie to jestem najemcą tego mieszkania, które należy do
    > firmy obracającej nieruchomościami.
    Patrz wyżej. Skąd wiesz czy naprawdę są właścicielem czy po prostu
    dostali zlecenie na sprzedaż tego lokalu od właściciela który przebywa
    za granicą. Widziałeś jakieś dokumenty? KW? Akt notarialny zakupu?
    > Odstępne to zapłata za to, że stałem się jego lokatorem.
    Ile?
    > Chyba trochę jestem w dupie :(
    ... na mój gust całkiem bardzo.

    --