  • Data: 2009-05-26 11:06:47
    Temat: Re: Obowiązki właściciela kamienicy
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@w...pl pisze:

    > No dobra ale na co się powoływać przy domaganiu się rekompensaty?
    Wady ukryte? Zależy jak masz opisany "stan przedmiotu najmu".
    > I czy mogę się domagagać usunięcia wilgoci i grzybka na koszt
    > właścicieli?
    Ponownie zależy to od zapisu w umowie odnośnie napraw. Zawilgocenie to
    nie jest naprawa wynikająca z eksploatacji, więc teoretycznie powinien
    to usunąć właściciel. Trzymałbym się wątku z wadami ukrytymi
    wynajmowanego mieszkania wpływającymi na jego cechy użytkowe. Wilgoć
    uniemożliwia Ci korzystanie z pokoju.
    > A z tym załadowaniem w trąbę to święta racja. Do końca życia będę o
    > tym pamiętał.
    > Płacę sam czynsz bez żadnej kwoty najmu.
    Tym bardziej musisz nalegać na "przywrócenie stanu właściwego" bo nie
    masz jak rekompensować sobie braku jednego pokoju w ramach opłat
    miesięcznych.

    --
    MZ