    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązki właściciela kamienicy
    Date: Tue, 26 May 2009 01:44:33 -0700 (PDT)

    On 26 Maj, 10:34, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Rozwiń pojęcie "odstępne". Czy to mieszkanie własnościowe czy komunalne?
    > W jakiej formie masz potwierdzony ten zakup?
    >
    > Co do reszty to "never ever" nie kupuje się mieszkań świeżo po remoncie
    > - jeśli ktoś już się zdecydował sprzedać to będzie wolał spuścić na
    > remont kolejnemu właścicielowi niż ładować kasę - chyba że musi (patrz
    > pleśń, wilgoć, itp) zamaskować większe wady.
    >
    > --
    > MZ

    No właśnie w tym też jest problem bo nie mam na fakturze pozycji
    nzakup mieszkania tylko jakieś usługi doradcze itp pierdoły.
    Właściwie prawnie to jestem najemcą tego mieszkania, które należy do
    firmy obracającej nieruchomościami.
    Odstępne to zapłata za to, że stałem się jego lokatorem.
    Chyba trochę jestem w dupie :(