    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 'Obowiazek' uzywania konkretnego oprogramowania.
    Date: Mon, 5 Feb 2007 15:10:43 +0100

    , a Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1uhd3hc60yda1$.dlg@onet.pl...

    > Coś mi tu polewacie bajdurki obywatelu.
    > Mogą być lekkie kłopoty przy złożonych dokumentach, z fikuśnym
    > formatowaniem, tabelami przestawnymi etc.
    > Ale przy zwykłym dokumencie- nie spotkałęm się ani razu z problematycznym
    > otwarciem pod WORDem pliku zapisanym w OOo jako "doc".

    Testowałem na rzeczywistych dokumentach jakie dostaję od klientów. To nie są
    dokumenty zawierające jeden akapit tekstu. Tylko normalne dokumenty
    zawierające tabelki, grafiki, formuły matematyczne i.t.p.

    Dwie firmy w których pracowałem też testowały i tylko dlatego ciągle płacą
    Microsoftowi za ich soft. Niestety jak się dostaje dokumentację od klientów
    w formacie doc to trzeba umieć taki plik otworzyć lub się straci klienta.

    Jak się klientowi wysyła dokumentację to trzeba aby on mógł ją otworzyć
    używając swojego Worda.

    Pozdrawiam
    Winetoo