  • Data: 2007-02-05 19:42:56
    Temat: Re: 'Obowiazek' uzywania konkretnego oprogramowania.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-02-2007 o 13:09:57 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > To akurat pikuś, bo OO zapisuje też w formacie M$ Word...

    Jak juz wynika z dyskusji (i moich wczorajszych doswiadczen ze znikajacymi
    tabelkami i wykresami) roznie to bywa ... ale jakas metoda jest.
    Asekuracyjnie wrzucam do pdf.

    > Gorzej, jeśli nie chodzi tylko o sam format, tylko np. u czeń ma
    > zademonstrować, jak robi to we wskazanej aplikacji, np. AutoCAD

    I wlasnie to mnie najbardziej interesuje ... tzn. ogolna sytuacja, gdy
    'musimy' cos zrobic w platnym sofcie. Jeszcze moja uczelnia byla na tyle
    sprytna, ze w razie takich sytuacji udostepnia nieodplatnie potrzebny soft
    (np. Matlaba) ... ale sa tacy nawiedzeni, ktorzy musza miec tak jak im sie
    podoba. Wolno im wymagac od ucznia zakupienia softu za kilkaset zlotych?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.