  • 1. Data: 2005-02-14 11:55:12
    Temat: Obowiązek doręczenia wyroku ???
    Od: "Krzysztof" <r...@i...com.pl>

    Toczę sprawę (jako powód) o odszkodowanie przed Sądem Okręgowym. Ze względu na
    dużą odległość (700km) wnosiłem o rozpoznanie sprawy pod moja nieobecność.

    Na 19.01.05 była wyznaczona rozprawa na której nie byłem obecny. Na rozprawie
    tej Sędzia zawiadomił ustnie , że 31.01.05 nastąpi publikacja wyroku . Ja nie
    zostałem o tym zawiadomiony.
    31.01 (bez mojej obecności i bez zawiadomienia mnie o tym) ogłoszono wyrok-
    był dla mnie niekorzystny.

    Obecnie (14.02) - po czasie dowiedziałem się o tym telefonicznie - oczekując
    bezskutecznie na jakiekolwiek pisemne powiadomienie.
    W związku z upływem czasu minął 7-dniowy okres wystąpienia o uzasadnienie.

    Czy mam podstawy aby wystąpić o przywrócenie terminu na wnioskowanie o
    uzasadnienie wyroku ?

  • 2. Data: 2005-02-14 13:56:46
    Temat: Re: Obowiązek doręczenia wyroku ???
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Czy mam podstawy aby wystąpić o przywrócenie terminu na wnioskowanie o
    > uzasadnienie wyroku ?

    Nie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-02-14 14:55:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <r...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W związku z upływem czasu minął 7-dniowy okres wystąpienia o uzasadnienie.
    >
    > Czy mam podstawy aby wystąpić o przywrócenie terminu na wnioskowanie o

    Nie masz, ale w niczym Ci to nie przeszkodzi jesli chodzi o wniesienie
    apelacji. Termin o ile pamietam 21 dni od ogloszenia wyroku (14dni+7dni)
    jesli nie zawnioskowales o uzasadnienie. Jednakze nie jestem "z tej branzy",
    wiec lepiej jeszcze sie rozejrzyj po sieci w tej sprawie, albo poczekaj na
    wypowiedz kogos bardziej z branzy.

    marekz