  • 1. Data: 2005-02-14 12:04:53
    Temat: Odszkodowanie za nie wykonywanie eksmisji
    Od: "Krzysztof" <r...@i...com.pl>

    Czy ktoś ma informacje na temat możliwości dochodzenia odszkodowania od Gmin -
    w przypadku nie przeprowadzenia eksmisji i nie zapewnienia lokalu socjalnego
    dla osób majacych być eksmitowanymi.
    W moim przypadku moje mieszkanie przez wiele lat zajmowała bezprawnie oszustka
    z rodziną i nie płaciła za mieszkanie. Oczywiście posiadałem prawomocny wyrok
    eksmisji.

    Podobno coś sie zmieniło w tej sprawie w ostatnim czasie ?
    Może jakieś precedensy ?