  • 1. Data: 2005-02-14 11:27:00
    Temat: Niewykorzystany urlop - przepada?
    Od: Roland Zerek <r...@p...fm>

    Witam,

    Mam niewykorzystany urlo z poprzedniago roku. Czy jest mozliwosc, ze mi on
    po prostu przepadnie? Pracuje nad projektem i raczej nie ma mozliwosci (bez
    krzywdy dla projektu), zebym dostal teraz urlop...

    TIA

    --
    Roland
    r o l a n d z (at) poczta fm

  • 2. Data: 2005-02-14 11:43:24
    Temat: Re: Niewykorzystany urlop - przepada?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Roland Zerek" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mam niewykorzystany urlo z poprzedniago roku. Czy jest mozliwosc, ze mi on
    > po prostu przepadnie?

    Przepadnie.
    Po 3 latach.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-02-14 12:01:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Przepadnie.
    > Po 3 latach.

    ... licząc od końca roku za który się należał

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2005-02-14 18:09:46
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ... licząc od końca roku za który się należał

    A miałem wrażenie, że urlop niewykorzystany za rok poprzedni należy w 100%
    wykorzystać do końca marca roku następnego bez możliwości jego przełożenia
    czy zamiany na formę pieniężną.
    --
    --==<< Scottos >>==--

  • 5. Data: 2005-02-14 19:08:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Scottos" <m...@a...net> napisał w wiadomości

    > A miałem wrażenie, że urlop niewykorzystany za rok poprzedni należy w 100%
    > wykorzystać do końca marca roku następnego

    Owszem, nalezy. Ale za niedotrzymanie tego obowiazku bedzie ukarany
    pracodawca a nie ty.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-02-14 22:31:51
    Od: "Chopin" <s...@w...pl>

    > Użytkownik "Scottos" <m...@a...net> napisał w wiadomości

    > Owszem, nalezy. Ale za niedotrzymanie tego obowiazku bedzie ukarany
    > pracodawca a nie ty.

    Chyba że podpisze stosowny dokument iż zobowiązuje się do wykorzystania
    urlopu w terminie późniejszym.

    Pozdr,

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"

  • 7. Data: 2005-02-15 07:07:32
    Od: Roland Zerek <r...@p...fm>

    Roland Zerek napisał(a):

    > Mam niewykorzystany urlo z poprzedniago roku. Czy jest mozliwosc, ze mi
    > on po prostu przepadnie? Pracuje nad projektem i raczej nie ma
    > mozliwosci (bez krzywdy dla projektu), zebym dostal teraz urlop...

    Dzieki wszystkim... Juz sie balem ze strace urlopik... A teraz go
    _na_pewno_ nie dostane :-(

    --
    Roland
    r o l a n d z (at) poczta fm