    Date: Fri, 03 Dec 2010 12:37:56 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ObowiÄ?zkowe OC - problem

    (03.12.2010 11:22), Misiek wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Lub nie oplacil, TU teraz dopiero zauwazylo i zada zaplaty. Przedluzenie
    > niestety nastepuje "z urzedu" w przypadku braku wypowiedzenia.

    Chyba że nie zostanie opłacona przez całe 12 miesięcy, wtedy nie
    przedłuża się automatycznie.

    Swoją drogą - to jest jakiś brak konsekwencji. Bo rozumiem że celem tych
    dziwnych zapisów jest zapewnienie że każdy samochód, choćby nie wiem co,
    jest ubezpieczony. A tu wystarczy nie opłacić i się "wypada" z OC.

    > Hmmm. No tak. Fakt.

    Chyba że było dwóch współwłaścicieli, osobno ubezpieczyli, potem jeden
    podarował/sprzedał drugiemu jego udział w samochodzie.

    p. m.