  • 1. Data: 2009-11-06 09:05:46
    Temat: Obietnice Premiera ?
    Od: wymeldowany <l...@g...com>

    Nie mam zameldowania i na początku kadencji Premiera słyszałem
    zapowiedzi premiera że przestarzały postkomunistyczny "obowiązek
    meldunkowy" zostanie zastąpiony do końca roku, formą zgłoszenia
    zamieszkania. Od tej pory minęły ponad 2 lata i jakoś nie mogę znaleźć
    w ustawach czy coś w tym względzie się zmieniło. ?

    Na pewno ktoś śledzi poczynania ustawodawców, czy coś przeoczyłem czy
    tylko obietnice kolejnych premierów to czcze słowa.

    Brak zameldowania spycha ludzi do kategorii pokrzywdzonych i staja się
    obywatelami trzeciej kategorii. To swoisty skandal i gdzie tu to
    "Przyjazne Państwo".

    Wszędzie jesteś "podejrzany", urzędnicy i subiekci wywalają na Ciebie
    wielkie oczy i w rezultacie większość spraw jest nie do załatwienia.

    Mimo że płacę podatki, prowadzę działalność gospodarczą, zarabiam na
    siebie i utrzymanie rodziny, nie byłem karany, nigdy nie brałem
    żadnych zapomóg i dotacji bo radzę sobie sam, czuję się w tym Państwie
    jak obywatel zepchnięty na margines.

    Zwykła kontrola na drodze przekształca się w dwugodzinny horror z
    żmudnym szukaniem numerów silników, dzwonieniem do centralnej
    kartoteki a nawet z wizytą komendanta który "rozstrzygał problem" na
    drodze. Nawet usłyszałem zdanie "tylko porządnie go sprawdźcie".

    Więźniowie dochodzili swoich praw w Trybunale Praw Człowieka o Swoje 3
    metry kwadratowe, wiec myślę że może zdążę przed zejściem taką skargę
    złożyć jako obywatel Unii Europejskiej zepchnięty na margines z powodu
    braku wpisu o zameldowaniu. Może ktoś wie jak to sie robi, jestem
    naprawdę zmuszony i zdecydowany to zrobić.

    pozdrawiam

    .... Ojczyzno Moja ty jesteś jak zameldowanie ..... ten tylko sie
    dowie kto je stracił.

  • 2. Data: 2009-11-06 09:08:44
    Temat: Re: Obietnice Premiera ?
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    >Nie mam zameldowania i na początku kadencji Premiera słyszałem

    Uważam że meldunek powinien byc obowionzkkowy i dlatego glosuje na PIS

    jk

  • 3. Data: 2009-11-06 09:18:58
    Od: spp <s...@o...pl>

    wymeldowany pisze:

> [...]
    > zamieszkania. Od tej pory minęły ponad 2 lata i jakoś nie mogę znaleźć
    > w ustawach czy coś w tym względzie się zmieniło. ?

    Było o tym głośno w ub. tygodniu. Pogooglasz to znajdziesz.

    Nic się nie zmieniło.

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-11-06 09:20:27
    Od: wymeldowany <l...@g...com>

    On 6 Lis, 10:08, "coolina" <c...@w...ppl> wrote:

    > Uważam że meldunek powinien byc obowionzkkowy i dlatego glosuje na PIS
    >
    > jk

    A ja uważam że głupota i nietolerancja czasem też sięga SZCZYTUF.
    nie pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-11-06 09:24:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    wymeldowany pisze:

    > A ja uważam że głupota i nietolerancja czasem też sięga SZCZYTUF.
    > nie pozdrawiam

    Musisz jej wybaczyć - to początkujący trol. :)

    --
    spp

  • 6. Data: 2009-11-06 09:26:56
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    nietolerancja?
    Jaj jestem tolerancyjna. Uwazam że możesz chodzć wolny bewz meldunku, a
    meldunki wprowadzają porządek.
    Jak np założysz konto?

    Janina

  • 7. Data: 2009-11-06 10:41:28
    Od: ww <s...@o...eu>

    coolina pisze:

    > Jak np założysz konto?
    >
    > Janina

    Jakim cudem ludzie zakładają konta np. w Wielkiej Brytanii gdzie nie ma
    meldunków?
    W.W.

  • 8. Data: 2009-11-06 10:45:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ww pisze:

    > Jakim cudem ludzie zakładają konta np. w Wielkiej Brytanii gdzie nie ma
    > meldunków?
    > W.W.

    Nie karm trolla.

  • 9. Data: 2009-11-06 10:55:57
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    beznadziejnym. UK słynie z przekrentów bankowych.
    Dlatego mają w swoim sejmie ustawę o oboionzkowym id i meldunku

    jk

  • 10. Data: 2009-11-06 11:04:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.11.2009 11:45), Andrzej Lawa wrote:

    > Nie karm trolla.

    Przecież to troll który sam się karmi ...

    p. m.