  • Data: 2011-10-08 16:10:10
    Temat: Re: Obejście prawa czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Oct 2011, SDD wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > No to racja - ni eprzeczytalem z dostatecznym zrozumieniem.

    U, "wszedłeś" kolejnym obrotem chomika, więc masz już stos reklamacji
    odnośnie tego tematu ;)
    (sugeruję że nie trzeba prostować skoro się wyjaśniło, a Cancele
    pewnie i tak nie zadziałają bo w kolejnym cyklu "poszło").

    > Bank powinien dostac ostro po dupie za to, ze udostepnia taki produkt.

    Ale to już od skarbówki - jest płatnikiem, więc odpowiada.
    Może mają jakiś "kontrhaczyk", ale IMO opodatkowanie "jednodniowe"
    jest rzeczywiście nieprawidłowe. Ciekawe czy za 3 lata będzie
    jakiś proces ;)

    pzdr, Gotfryd