  • Data: 2005-08-22 23:33:55
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 Aug 2005 23:48:53 +0200, *Raf256* <news:5rtpt2-03e.ln1@raf256.com>
    napisał(a):

    > I leć po proboszcza. Boże, co za katoland.

    Co innego jak kolega przychodzi w odwiedziny na przyklad do mojej/Twojej
    siostry, czy córki, a co innego jak przychodzi i kładzie się z nią do wyra,
    zostaje na noc i jeszcze na dodatek nie chce się wynieść z mieszkania. Z
    postu osoby, która o tym napisała wywnioskowałam, że on przychodzi na
    noc...Wybacz nikt na poziomie nie pozwoli robić burdelu w swoim domu. Dopóki
    ta dziewczyna jest na utrzymaniu rodziców to ma się zachowywać jak należy, a
    jak dorośnie, zacznie pracować, a chce być z chłopakiem bez ślubu to niech
    się wyprowadzi. Niech on jej zapewni jakies lokum.

    --
    Kaja