  • Data: 2005-08-23 15:08:36
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    gogo <g...@i...pl> niebacznie popelnil
    news:dec0gv$96d$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Panie Preba :
    Nie żebym był szczególnie drażliwy, ale... w stopce co innego
    napisano.

    > Po co Pan dyskutuje z takim zerem jak
    Nie żebym się czepiał, ale... nawte nie podejmowałem (tym razem)
    dyskucji a jedynie zwracałem uwagę na nieobyczajność określeń: matoł,
    szczeniaku, dziad, gnojek, wesz, świr czy ZERO...

    > z chamami nie warto polemizować ?
    ... czy też CHAM wreszcie.
    I gdzie Ty w mojej prośbie widzisz polemikę?

    --
    pozdro
    poreba