    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] przesłuchanie dziecka przez policje [OT]
    Date: 22 Feb 2003 19:21:42 +0100

    ludzie w policji na pewno o tym wie
    > i mimo to nic nie robia aby je utajnic.
    OBOWIĄZKIEM adwokata jest przygotowanie skutecznej linii obrony. Nie znając
    danych jak np zeznania złożone przez światka nie może bronić skutecznie. Linią
    obrony może być też podważenie wiarygodności świadka, co bez znajomości jego
    personaliów nie jest możliwe.
    > cos sie powinno podpisywac
    Podpisujesz, ale pouczenie o odpowiedzialności karnej(możesz "siedzieć") za
    składanie nieprawdziwych zeznań
    a jesli nie to czy nie daje nam to prawa aby je zastrzec?
    mówimy cały czas o działaniach POLICJI. Ty nie masz po wejściu za "bramę"-( mam
    na myśli również komisariaty) ŻADNYCH PRAW JAKO ŚWIADEK - to OSKARŻONY MA PRAWA
    > jak sprawa wyglada np. w USA?
    nie wiem, nie miałem kontaktu z tamtejsazym ORGANEM scigania

    Pozdrawiam
    Temat poważny, ale..
    humor:Rozprawa sądowa. Broni adwokat oskarżonego przez policję o spożywanie
    wódki z butelki w miejscu publicznym. Wyrok: UNIEWINNIONY. Powód: adwokat
    dowodzi przedstawiając świadków,że oskarżony pije TYLKO TANIE WINO, nie wódkę