  • Data: 2006-11-12 21:19:20
    Temat: Re: [OT] - programy prawnicze pod Linuksem
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Tristan* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > ZTCW to IE nie jest darmowe i wymaga licencji na Windows

    OIDP do 5.5 był to freeware a później (od 6.0) się zmieniło.
    BTW pomysł z odpalaniem Leksa pod Wine pewnie nie chwyci, tam są jakieś
    straszne myki pomiędzy aplikacją, przeglądarką a kluczem
    zabezpieczającym.
    IMHO Microsoft mógłby się od nich uczyć zabezpieczania programów ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||