  • Data: 2013-05-02 13:39:12
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2013 09:32, krys pisze:

    > Lepiej załatw sobie. Nauczysz się zrozumiale wypowiadać.

    Ja napisałem wyraźnie. To ty ciągle coś przegapiasz.

    Samo usiłowanie jest już złe.

    > A ty masz zamiar dyskutować, czy wchodzisz w rejony w których świetnie się
    > odnajdujesz, czyli rynsztok?

    Rynsztok zacząłeś robić ty tymi bredniami powyżej.

    > Możesz poszukać tam, gdzie dymu nie ma.

    No to mi znajdź - to twoja hipoteza i ty się wysil.

    > Ale religia zawsze była.

    Niestety.

    > I będzie.

    To tylko twoja wiara ;)

    > Choćby bogiem miał być pieniądz albo władza.

    Może tak, może nie - ja mam nadzieję, że ludzkość wyrośnie w tych
    głupot. Fakt, niektórzy się kurczowo trzymają takich religii - Śmiejak
    swoich bajek, ty wierzysz w pieniądz...

    > A po WTC gaciami trzęśli islamiści, czy cały świat się ze strachu
    > prześwietlił i okamerował?

    Meh, USAmany zawsze lubią panikę. Kur też się swego czasu przestraszyli.

    [ciach]

    > Raczej manipulacje.

    Mhm. W celu? Przez kogo? Jakie?

    > Zaprzeczysz, że zginęli za "Szatańskie Wersety"?

    Są też ludzie, którzy zginęli za równowartość kilku złotych.