    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 02 May 2013 09:32:30 +0200
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <kllhe8$659$1@node1.news.atman.pl>
    <517e4e3c$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllk0m$8sr$1@node1.news.atman.pl>
    <517e5a26$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllott$dsd$1@node1.news.atman.pl>
    <517e6d02$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllr96$g95$1@node1.news.atman.pl>
    <517fa01a$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <klofa7$u11$1@node2.news.atman.pl>
    <517fc4de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kloi51$9mc$1@node1.news.atman.pl>
    <517fd17f$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <klot2s$c0a$1@node2.news.atman.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Umm... Załatwić ci jakieś dokształcenie w zakresie znajomości języka
    > polskiego?

    Lepiej załatw sobie. Nauczysz się zrozumiale wypowiadać.

    > No i znowu zaczynasz pierdolić głupoty... a już zaczynałeś coś z sensem
    > pisać.

    A ty masz zamiar dyskutować, czy wchodzisz w rejony w których świetnie się
    odnajdujesz, czyli rynsztok?

    > Za tym gęstym, czarnym dymem?

    Możesz poszukać tam, gdzie dymu nie ma.

    > Dawniej nie zanosiło się też na świat, w którym ludzie będą latali
    > między kontynentami.

    Ale religia zawsze była. I będzie. Choćby bogiem miał być pieniądz albo
    władza.

    > A teraz porównaj sobie liczbę ofiar w zamachach islamistów w USA z
    > liczbą islamistów skutecznie zbombardowanych przez USA.

    A po WTC gaciami trzęśli islamiści, czy cały świat się ze strachu
    prześwietlił i okamerował?

    > [ciach]

    > No, tak, kolejny "spisek smoleński"...

    Raczej manipulacje.

    > Światowe Centrum Handlu też.... Zlikwidować handel!

    Zaprzeczysz, że zginęli za "Szatańskie Wersety"?
    Nie mam na myśli Światowego Centrum Handlu.

    EOT.

    J.

    www.kontestacja.com