    Date: Wed, 01 May 2013 19:18:02 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <klo5qs$kjo$1@node2.news.atman.pl>
    <517f9ea4$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <517fa1a4$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <kloeuf$69t$1@node1.news.atman.pl>
    <517febea$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <klov55$e8v$1@node2.news.atman.pl>
    <518009c5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klp5br$u8b$1@node1.news.atman.pl>
    <5180cd23$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <klqllb$271$1@node2.news.atman.pl>
    <51811a37$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <klr70i$jp$1@node1.news.atman.pl>
    <51813158$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <klrep1$qt2$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 01.05.2013 18:10, Andrzej Lawa pisze:
    > Kłamstwo. To nie jest zdarzenie historyczne - poza biblią nie występuje.

    A co znaczy ,,poza Biblią''? No jest księga z opisem zdarzenia.

    > Gdzie są te osoby i jak mogę je przesłuchać?

    Juliusz Cezar również nie istniał, bo brak żywych świadków? Rozumiem, że
    istnienia Bolesława Chrobrego również nie uznajesz, bo świadkowie jego
    życia nie dają się przesłuchać? Ba! Co ja mówię, Książę August
    Poniatowski to również mit i legenda, nie jesteśmy w stanie przesłuchać
    żadnej żyjącej osoby.

    > Pewnie że nie, bo każde badanie grozi twojej bzdurnej wierze (swoją
    > drogą mam wrażenie, że jesteś jednym z tych koszmarnych idiotów -
    > kreacjonistów młodej Ziemi).

    Przecież o tym wyraźnie pisałem w tym wątku. Ale powtórzę: Tak, jestem
    kreacjonistą młodej ziemi, choć nie przywiązanym jakoś fanatycznie do
    tej myśli i dopuszczam także ewolucjonizm. Nie ma to znaczenia dla
    mojego życia i Zbawienia i ewentualne badanie tego ma sens wyłącznie
    jako zaspokajanie ciekawości. Ponieważ obydwie teorie opierają się
    wyłącznie na wierze i na przeciwnych dogmatach, to wybrałem wersję
    kreacjonistyczną, gdyż nie mi oceniać Słowo Boże.

    > Mhm. "Źródło" które udowadniasz nim samym.

    No więc już ci powiedziałem, że jak chcesz szerszego wsparcia, to
    polecam doktorów czy profesorów teologii albo choć magistrów. Oni pomogą
    ci w dalszym zgłębianiu tematu.
    Ja głoszę Dobrą Nowinę, a nie zajmuję się dopasowywaniem Słowa Bożego do
    ateistycznych metod.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek