  • Data: 2013-04-27 14:03:19
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W szczególności pytam czy ta pani się uczy, czy to jest
    > na publicznej drodze oraz jak to się ma do Twojej tezy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=6GcVN0m2wqI&feature=r
    elated

    No uczy się. I jak widać, instruktorka musiała interweniować. A jakby
    nie zainterweniowała, mogłoby się skończyć dużo większym zagrożeniem.
    Dlatego teza, że Ta Pani Powinna Się Uczyś Sama Na Drodze I Być
    Dyscyplinowana Tylko Mandatami i Odpowiedzialnością Za Czyny mi się
    osobiście nie podoba.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek