    From: "hiki o!" <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Sat, 27 Apr 2013 11:45:06 +0200
    <kkraqr$6ge$4@node2.news.atman.pl> <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl>
    <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl>
    <517142d1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrm2s$im2$4@node1.news.atman.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl> <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304231513411.3476@quad> <kl637r$80v$1@news.task.gda.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304231943090.3476@quad>
    <51778beb$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304242249250.632@quad>
    <5178dead$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304252215360.3740@quad>
    <517b9ae3$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>

    On 27.04.2013 11:31, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Albo zamiast Premii Dla Marszałka i
    > WC-marszałków?

    ojjj, uderzyles w strune ktora powoduje u mnie wkuwienie

    600 milionow w 2012 roku za premie dla urzedznikow... gdzies widzialem,
    ze 98,6% urzednikow dostalo premie...

    ...z podatkow polakow, ktore to podatki powinny isc na sprawy wazne

    ...jak chocby wyposazenie szpitali...

    ktoś powie, ze 600 milionow to pryszcz, mala kwota, zarowno na szpitale
    jak i w budzecie...

    to porownanie

    WOŚP - zebrał az 50 milinów...

    12 razy mniej, niz premie urzednikow.

    wystarczylo by 10% mniej dostali urzednicy a kasa poszla na potrzeby
    obywateli i byloby wiecej dobra niz z WOŚP.

    tymczasem Polacy zrzucaja sie na podatki, solidarnie, zrzucaja sie na
    premie dla urzednikow, i... znow, z prywatnej wlasnej kieszeni na
    dofinansowanie ledwo dyszacych szpitali i sluzby zdrowia...

    kto mi powie jakim prawem urzednicy dostaja premie, skoro taki WOŚP musi
    kupowac sprzet do szpitali?

    jestem za tym, by dostawali wtedy, gdy zniknie wosp i inen tego typu
    organizacje - bo nie beda potrzebne, gdyz z budzetu wystarczy na to
    wszystko, co teraz funduja fundacje: sprzet, leczenia itp.

    A nie sadze, zeby fundacje "sponsorowaly" wiecej niz wyniosly te premie...

    (choc przy tym ostatnim moge sie mylic, no ale skoro najwieksza akcja
    "wyciaga" na marne 50 milionow...)