  • Data: 2013-04-26 20:53:47
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Bywają takie jednostki. Kwestia organizmu. Ale w skali społeczeństwa są to
    > naprawdę sporadyczne jednostki

    Ciekawostka.
    Za to na newsach wychodzi, że to Ty jesteś wyjątkiem,
    w drugą stronę dla odmiany.

    > Poza tym, żyje w czasach, gdy palenie jest już passe, gdy jest zwalczane,

    Owszem.
    I dobrze!
    Tylko odróżnij "zwalczanie" od bezwzględnego zakazu.
    To drugie może spowodować rozpoczęcie palenia trawy (takiej zwykłej,
    w wersji "siano").

    > jako dziecko? Nie.

    Nic nigdy nie skleiłeś?

    > A nawet jakby ojciec gdzieś przypadkiem miał w garażu, to
    > jak bym wpadł, żeby się tym narkotyzować?

    Ano widzisz - wcale.

    > A opowieści, że dziecko z podstawówki ma być na tyle mądre, żeby go nie
    > ciągnęło palenie obecne wśród kolegów wkładam między bajki Grimmów

    Cóż, Twoja wola.
    Błąd leży w założeniu "samoistnej mądrości" pewnie, ale co tam.

    pzdr, Gotfryd