    Date: Fri, 26 Apr 2013 13:04:20 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <klb2sm$7sf$1@node1.news.atman.pl>
    <5179452e$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbm3e$sgh$1@node1.news.atman.pl>
    <517976a2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <klc48q$cf5$1@node1.news.atman.pl>
    <517a227c$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld9m7$3ks$1@node2.news.atman.pl>
    <517a3362$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <klddgm$rr3$1@node1.news.atman.pl>
    <517a417d$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kldgrl$vc9$1@node1.news.atman.pl>
    <517a4d0f$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <kldlv0$g3e$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 26.04.2013 12:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko w najlepszym przypadku publicznie oznajmiasz, że masz urojenia, a
    > w najgorszym popełniasz wykroczenie z art. 107 KW.

    Ani nie złośliwie ani nie w błąd. Z miłości bliźniego i obowiązku
    chrześcijańskiego muszę cię ostrzec, że wybierasz piekło. I ogłaszam ci
    Dobrą Nowinę, Jezus umarł za twoje grzechy aby cię oczyścić i abyś mógł
    dostąpić Zbawienia. Wystarczy że zawierzysz Chrystusowi i przyjmiesz go
    do swojego serca.

    > No, w sumie może to być jeszcze próba oszustwa, po na podstawie swoich
    > bajeczek wysuwasz roszczenia finansowe.

    Głoszę ci Dobrą Nowinę za darmo. Nie wysuwam żadnych roszczeń finansowych.

    > Ale ja się nie zapieram. Ja się tylko domagam uwierzytelnienia.
    > Przedstaw obiektywnie weryfikowalny dowód, albo spadaj ze swoimi
    > bajeczkami.

    Obiektywnie czyli wg twoich kryteriów ateistycznych, w których Bóg się
    nie mieści, bo jest ponad nimi.

    > Przestań wyciągać pasujące do twojego światopoglądu liczby ze swojej
    > dupy.Albo podawaj rzetelne dane, albo się łaskawie zamknij.

    Przecież pytałem wyraźnie JAKIE SĄ. Żadnych nie podawałem, tylko pytałem.

    > Pompki? Pogrążasz się.

    Znów nie umiesz odpowiedzieć na pytanie? Powtórzę:

    jakie to wymyślne ćwiczenia
    fizyczne wykonujesz podczas seksu, których nie możesz bez, a mają
    zbawienny wpływ na twoje zdrowie fizyczne?

    > Ależ są. To się nazywa "leczenie oziębłości".

    I co, leczy się ich przymusowo? Ciekawe co to za choroba co komuś nie
    przeszkadza, a ją trzeba leczyć....

    > Zależy, co rozumiesz przez dzieci.

    Dzieci. <<człowiek od urodzenia do wieku młodzieńczego>>. Tak, wiem,
    słownik jeszcze mówi np. <<syn lub córka, niezależnie od wieku>> i inne
    jeszcze mniej pasujące do kontekstu znaczenia.

    > Rozmnażanie... Argh... Typowe rozumowanie fundziaka.

    Seks u zdrowych osobników się wiąże z rozmnażaniem

    > Jak pisałem wyżej - o seksie i popędzie to ty gówno wiesz.

    Może. Ale nie projektuj swojej nim fascynacji na osobniki nie czyniące z
    seksu celu życia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek