    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Fri, 26 Apr 2013 12:46:56 +0200
    <kl9en4$jfo$1@node1.news.atman.pl>
    <5178f2f2$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2sm$7sf$1@node1.news.atman.pl>
    <5179452e$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbm3e$sgh$1@node1.news.atman.pl>
    <517976a2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <klc48q$cf5$1@node1.news.atman.pl>
    <517a227c$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld9m7$3ks$1@node2.news.atman.pl>
    <517a3362$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <klddgm$rr3$1@node1.news.atman.pl>
    <517a417d$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kldgrl$vc9$1@node1.news.atman.pl>
    <517a4d0f$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>

    > Twoja wola. Twój wybór. Moim obowiązkiem jest głosić ci Dobrą Nowinę.

    Tylko w najlepszym przypadku publicznie oznajmiasz, że masz urojenia, a
    w najgorszym popełniasz wykroczenie z art. 107 KW.

    No, w sumie może to być jeszcze próba oszustwa, po na podstawie swoich
    bajeczek wysuwasz roszczenia finansowe.

    > Twoim prawem odrzucić ją i wybrać piekło.

    A jak podniesiesz rękę na starszego, to ci ta ręka uschnie i odpadnie.

    > No więc właśnie. Jak się zaprzesz, to wszystko odrzucisz.

    Ale ja się nie zapieram. Ja się tylko domagam uwierzytelnienia.
    Przedstaw obiektywnie weryfikowalny dowód, albo spadaj ze swoimi bajeczkami.

    > Nie napisałem tego nigdzie. Pytałem jaki procent nadużywa marihuanę z
    > biorących marihuanę. Uznałeś, że to nie ważne, a ja wyjaśniłem, że
    > ważne, bo jak np. 99% nadużywa i nadużywanie wynika ze specyfiki środka,
    > to w ogóle nie ma co patrzeć że skutki uboczne powoduje nadużywanie.

    Przestań wyciągać pasujące do twojego światopoglądu liczby ze swojej
    dupy. Albo podawaj rzetelne dane, albo się łaskawie zamknij.

    > Fizycznego? Pompki można robić bez seksu. jakie to wymyślne ćwiczenia
    > fizyczne wykonujesz podczas seksu, których nie możesz bez, a mają
    > zbawienny wpływ na twoje zdrowie fizyczne?

    Pompki? Pogrążasz się.

    > Psychicznego? Kwestia psychiki. Jak ktoś jest napalonym erotomanem, to
    > pewnie tak.

    LOL

    Tyle wiesz o seksie, co i o narkotykach - czyli gówno (łagodniej nie da
    się tego określić).

    > Jakoś się masowo nie leczą. Ba! Nie za bardzo nawet są lecznice ku temu.

    Ależ są. To się nazywa "leczenie oziębłości".

    > Nie widzę tu choroby z definicji. Małżeństwo już okrzepło, popęd wygasł

    Jak ślepy koń na Wielkiej Pardubickiej przeszkód do startu.

    > i tyle. Dzieci też nie uprawiają seksu i nie uważasz tego chyba za
    > chorobę.

    Zależy, co rozumiesz przez dzieci.

    > Człowiek ma różne etapy życia i w etapie korzystnym dla rozrodu
    > ma silny popęd (stąd wiek nastolatków i dwudziestoparolatków zdominowany
    > jest przez myślenie seksualne), który potem zanika, bo im dalej w wiek
    > tym ryzyko rozmnażania jest większe. Potem rodzina ma już się nie

    Rozmnażanie... Argh... Typowe rozumowanie fundziaka.

    > rozmnażać, a dbać o swój skład i swoje dzieci, których sporo już
    > namnożyła (to, że nie żyjemy w zgodzie z naturą i nie namnażamy, to
    > wiem, ale to nie zmienia mechanizmu naturalnego).

    Jak pisałem wyżej - o seksie i popędzie to ty gówno wiesz.

    > 2 lata temu? Nie pamiętam. Przez zawirowania medyczne ze zdrowiem czas
    > ostatnio płynie mi zmiennie.

    Ten zapis (o tym, że poza drogami publicznymi też się stosuje) istniał
    od samego początku obowiązywania obecnej ustawy, czyli od 1997 roku.