    Date: Fri, 26 Apr 2013 12:00:41 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl> <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <51769de6$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51779856$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177bb7a$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177fba3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304250009540.632@quad>
    <5178f8fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <klatnt$eac$1@news.task.gda.pl>
    <5178fd7b$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <klauqa$ic8$1@news.task.gda.pl>
    <517907b4$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb1if$pkp$1@news.task.gda.pl>
    <51794f4b$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld8jb$6b0$1@news.task.gda.pl>
    <517a2bd0$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <kldaor$vlp$6@node2.news.atman.pl>
    <517a353f$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kldego$vlp$9@node2.news.atman.pl>
    <517a491c$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <kldi6q$vlp$10@node2.news.atman.pl>

    W dniu 26.04.2013 11:42, Dominik & Co pisze:

    > A jakby potwierdzał, że Wacek to lek.med. to byś się czepiał,
    > że nie potwierdzi, że Heniek to mgr fryzjer czy amator fryzjerstwa.
    > No i co z tego? Potwierdza tożsamość zamiast Wszechmocnego Państwa.

    Tożsamość to jedno a kompetencje to drugie. W zakresie potwierdzenia
    tożsamości ew. mogę zaufać VeriSignowi, bo potwierdza na podstawie
    dokumentów. A i tak zauważ, że dowolnym firmom nie zaufam. No i oni
    tylko potwierdzają, że Władek to Władek i jak ja chcę mieć swój podpis
    kwalifikowany, to muszę dostarczyć państwowy DO lub notarialne jego
    potwierdzenie.

    > Jak gość ma certyfikat Novell CLA to twierdzisz, że to dupa
    > a nie administrator, bo nie zdał Państwego Egzaminu z Linuksa?

    Ale to jest certyfikat producenta produktu na dany produkt.

    W przypadku leczenia jest inaczej.

    > Co jest niekoszernego w sytuacji, że będzie istnieć firma
    > (prywatna!) potwierdzająca umiejętności chirurgów, a chirurdzy mający
    > certyfikat tejże firmy będą cenieni i chętnie zatrudniani?

    Jeżeli będzie to wyraźnie odróżnione, nie będzie ryzyka pomyłki ani przy
    ,,wizycie planowanej'' ani przy ,,nagłym wypadku'' to OK. Ważne żeby
    społecznie akceptowane certyfikaty pozostały. A jak bardzo chcesz się
    leczyć u Baba Ze Wsi(tm) to twoja sprawa. Tylko byleby się to nie
    rozjechało.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek