    Date: Fri, 26 Apr 2013 10:57:33 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kl8luc$nn7$1@node1.news.atman.pl>
    <5177f8b7$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9en4$jfo$1@node1.news.atman.pl>
    <5178f2f2$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2sm$7sf$1@node1.news.atman.pl>
    <5179452e$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbm3e$sgh$1@node1.news.atman.pl>
    <517976a2$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <klc48q$cf5$1@node1.news.atman.pl>
    <517a227c$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld9m7$3ks$1@node2.news.atman.pl>
    <517a3362$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <klddgm$rr3$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 26.04.2013 10:22, Andrzej Lawa pisze:
    > Może w każdej chwili powtórzyć. Mowy nie stracił.

    Już się rozpędza lecieć tu, skoro swoje powiedział, a Wacek z Tokarki
    marudzi, że ma mu przyjść osobiście powiedzieć jeszcze raz z osobna, bo
    pisemne rozporządzenie szefa mu nie wystarcza.

    > Ale skoro nadal żyją, to by się odezwali.

    Bo Ty Tak Mówisz, więc już lecą do ciebie porozmawiać osobiście. Poza
    tym, co to znaczy osobiście? Jakby Jezus przyszedł osobiście, to byś
    powiedział tak jak i niektórzy mu współcześni Żydzi -- no to człowiek
    przecież jest.

    Każdą manifestację obecności Boga możesz i tak obalić, jeżeli zechcesz.
    Bóg przychodzi do nas ciągle w Swoim Słowie, w bliźnim, w świecie, który
    stworzył i który jest jego częścią.

    Czego oczekujesz, że przyjdzie do ciebie staruszek z białą brodą (jak go
    czasami malują) i powie ,,jestem Bóg''? Też nie uwierzysz, jak nie
    będziesz chciał.

    > Piwo? Z dwojga złego wolałbym chyba ocet.

    No to ocet. Jeden czort. Nie zmienia przykładu.

    > Ale ty, krętaczu, nie chcesz kontrolować oprysków, tylko zakazać warzyw
    > i owoców "bo mogą być niebezpiecznie".

    Nie. zakazać szkodliwych substancji. Ty chcesz,żeby były dozwolone. I
    chcesz analizować czym pryskano truskawki. Kokainą czy LSD. Albo czy
    szynkę wędzono w dymie z marihuany.

    > Nie tobie go oceniać.

    Bardziej niż tobie.

    > Nieistotne.

    Istotne.

    >Dotyczy wszystkiego, włącznie z produktami jakie podałem a
    > ty "sprytnie" wyciąłeś.

    Tylko że nadużywanie powietrza nie jest typowym zjawiskiem. A
    nadużywanie np. alkoholu tak. Więc istotne jest jaki procent nadużywa i
    dlaczego. Bo jak np. 99% nadużywa i nadużywanie wynika ze specyfiki
    środka, to w ogóle nie ma co patrzeć że skutki uboczne powoduje
    nadużywanie.

    > Jej wybór.

    No i wybór katolika że jest katolikiem.

    > O seks chodzi, głąbie!

    No i? Seks jedyną wartością świata? Ja w zasadzie od 5 lat nie uprawiam
    i co?

    > I tylko zabraniają seksu poza małżeństwem.

    Może jesteś erotomanem? Masa ludzi żyje w małżeństwie, a i tak seksu już
    nie uprawiają.

    > Równie dobrze możesz wrzucać monety do fontanny od życzeń.

    No więc co ci przeszkadza, że katoliczka/katolik się będzie modlić o
    to,żeby mąż/żona wyzdrowiał/a i wrócił/a?

    > Przepraszam, nigdzie nie ma zwolnienia od posłuszeństwa wobec męża jeśli
    > ów nie spełnia swoich obowiązków.

    Trzeba patrzeć na całe nauczanie... Np. tu
    * http://mateusz.pl/wam/zd/49-kot.htm
    masz takie wyjaśnienie:

    Zanim św. Paweł nakazał żonom, by były ,,poddane mężom", najpierw wezwał
    wszystkich chrześcijan, aby byli sobie wzajemnie poddani (por. Ef 5,
    21). Dotyczy to wszystkich wierzących, bez wyjątku, więc także
    małżonków: mąż i żona mają być sobie wzajemnie poddani. To wezwanie
    burzy zasadniczo potoczne wyobrażenie o podporządkowaniu. Gdy mówi się
    bowiem o kimś, że jest poddanym, zakłada się jednocześnie dominację
    kogoś innego. Spontanicznie myślimy o relacjach hierarchicznych, w
    których ktoś przewodzi i ktoś inny jest mu posłuszny, w których ktoś
    jest ważniejszy od innych. Wezwanie do wzajemnego poddania wydaje się
    zatem sprzeczne samo w sobie, bo wszyscy, którzy się stosują do
    wyznaczonego w ten sposób porządku, są jednocześnie poddanymi i
    przełożonymi. Jedynym zwierzchnikiem chrześcijanina jest Chrystus. Tylko
    Jemu każdy wierzący jest winny posłuszeństwo, bo to właśnie oznacza
    tradycyjnie w Biblii słowo ,,bojaźń". Można by zatem powiedzieć, że
    wszyscy chrześcijanie są równi. Nikt nie jest ważniejszy, nikt nie jest
    mniej ważny. Każdy ma takie same prawa. Najlepiej wyraża to List do
    Galatów, mówiąc o nowym porządku: Nie ma już ?yda ani poganina, nie ma
    już niewolnika ani człowieka wolnego, nie ma już mężczyzny ani kobiety,
    wszyscy bowiem jesteście kimś jednym w Chrystusie Jezusie (3, 28).

    i dalej czytaj już tam, bo nie chce przeklejać elaboratów.

    > Każda logika. Religia jest z definicji irracjonalna.

    Z definicji ułożonej przez ateistów. Z definicji chrześcijańskiej nie.

    Z mojej definicji to ty jesteś krzyżówką hipopotama i kolibra wynikłą z
    promieniowana kosmicznego.

    > Czyli nie znasz PoRD.

    Art. 1. 1. 2) Ustawa określa:

    1) zasady ruchu na drogach publicznych, w strefach zamieszkania oraz w
    strefach ruchu;

    ============

    Doszło nowe w miarę niedawno:

    2. Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    miejscami wymienionymi w ust. 1 pkt 1, w zakresie:
    1) koniecznym dla uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa osób;
    2) wynikającym ze znaków i sygnałów drogowych.

    Czyżby więc to karanie rowerzystów na polnych drogach podciągano pod 2.1?
    Ale to chyba niesłusznie, skoro mówisz, że nie ma zagrożenia
    bezpieczeństwa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek