    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Fri, 26 Apr 2013 09:05:02 +0200
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5q0o$oj$3@node1.news.atman.pl> <kl5r42$fha$1@news.task.gda.pl>
    <51769de6$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51779856$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177bb7a$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177fba3$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304250009540.632@quad>
    <5178f8fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <klatnt$eac$1@news.task.gda.pl>
    <5178fd7b$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <klaupo$dqn$5@node2.news.atman.pl>
    <517905c5$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb12n$o5i$1@news.task.gda.pl>
    <51790e01$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2q3$sjg$1@news.task.gda.pl>
    <5179493f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld82g$446$2@news.task.gda.pl>
    <517a260b$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>

    > Czyli co, fryzjer też nie ma kończyć szkoły fryzjerskiej tylko przyjść
    > do zakładu? Na którymś z kolei kliencie się nauczy obcinać.

    Ty tak na poważnie myślisz, że każdy fryzjer jest po szkole
    fryzjerskiej? Zejdź na ziemie, dziecko ;)

    > W dowolnej dziedzinie życia człowieka stosuje się naukę w kontrolowanych
    > warunkach. Nawet jeść dziecko się uczy etapami i pod kontrolą.

    Gówno prawda, umiejętność łykania jest determinowana genetycznie.

    > No więc co, jak ktoś uważa, że już umie operować wyrostek, to niech
    > operuje, najwyżej da mu się mandat jak pacjent zemrze?

    Do tanga trzeba dwojga - najpierw trzeba znaleźć jelenia, który:

    - umożliwi mu operować w szpitalu
    - da się zoperować przez niespecjalistę

    > Ok. Tu się mogę zgodzić, żeby obowiązkowy kurs przed egzaminem został
    > zniesiony i żeby można było przystąpić od razu do egzaminu. Oczywiście
    > wtedy należy zaostrzyć egzaminy. Ale OK tu się zgadzam.

    IMHO lepsze efekty (od egzaminu) dałaby kontrola na drodze. Tak żeby
    faktycznie jak ktoś nie "miga" przy zmianie pasa, to przynajmniej co
    miesiąc dostawał mandat itd.

    --
    Liwiusz