    Date: Fri, 26 Apr 2013 09:00:27 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <517905c5$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb12n$o5i$1@news.task.gda.pl>
    <51790e01$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2q3$sjg$1@news.task.gda.pl>
    <5179493f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <kld82g$446$2@news.task.gda.pl>

    W dniu 26.04.2013 08:49, Liwiusz pisze:

    > Są to jednak "trochę" inne stopnie trudności, nie uważasz?

    Czyli co, fryzjer też nie ma kończyć szkoły fryzjerskiej tylko przyjść
    do zakładu? Na którymś z kolei kliencie się nauczy obcinać.

    W dowolnej dziedzinie życia człowieka stosuje się naukę w kontrolowanych
    warunkach. Nawet jeść dziecko się uczy etapami i pod kontrolą.

    > Ale generalnie - można sprowadzić do wspólnego mianownika - NIE MOŻNA
    > uczyć się na pacjentach i NIE MOŻNA uczyć się jeździć na publicznej
    > drodze (w tym drugim przypadku zakaz jest realizowany przez mandaty za
    > nieprzepisową jazdę).

    No więc co, jak ktoś uważa, że już umie operować wyrostek, to niech
    operuje, najwyżej da mu się mandat jak pacjent zemrze?

    > Zależy mi tylko, aby tym kursem mogło być też jeżdżenie "sobie" po swoim
    > terenie.

    Ok. Tu się mogę zgodzić, żeby obowiązkowy kurs przed egzaminem został
    zniesiony i żeby można było przystąpić od razu do egzaminu. Oczywiście
    wtedy należy zaostrzyć egzaminy. Ale OK tu się zgadzam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek