    Date: Thu, 25 Apr 2013 19:35:20 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl> <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl>
    <kl7qkv$o6j$2@node1.news.atman.pl>
    <5177787a$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177910a$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl85pa$p82$4@node2.news.atman.pl>
    <5177a19f$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9314$6bj$2@node1.news.atman.pl>
    <51783054$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9eqs$4ad$1@node2.news.atman.pl>
    <5178e10e$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <klanut$p22$3@node1.news.atman.pl> <klaq9g$cph$1@node2.news.atman.pl>
    <klarhu$dqn$1@node2.news.atman.pl> <klav0f$hp1$1@node2.news.atman.pl>
    <51790124$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb04e$dqn$6@node2.news.atman.pl>
    <51790920$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2jh$dqn$10@node2.news.atman.pl>
    <517912e5$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb4j7$dqn$12@node2.news.atman.pl>
    <51793304$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbd0l$ini$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 25.04.2013 16:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Ale to jest mitologia. Jak każda inna religia.

    Nie.

    > Oczywiście masz obiektywnie weryfikowalne dowody, których żaden kościół
    > przez te dwa tysiące lad nie był w stanie znaleźć? ;->

    ,,obiektywnie weryfikowalne'' czyli pasujące do metodologii badań
    ateistów? Nie. Bo to całkiem inny świat.

    > Jak ten cały twój rzekomo istniejący bóg ma do mnie jakąś sprawę, to
    > niech łaskawie pofatyguje swój rzekomo wszechmocny tyłek i pogada jak
    > istota rozumna z istotą rozumną.

    No to rozmawiał. Osobiście z Abrahamem, Mojżeszem i innymi. Jego syn,
    Jezus, rozmawiał z Żydami ca. 2000 lat temu.

    > Gówno prawda. Nie będzie mnie pouczał o moralności palant, który w
    > ramach testu lojalnościowego zmusza ojca do zabicia dziecka.

    Po pierwsze nie zmusza.
    Po drugie, możesz odrzucać Jego moralność, bo dał ci wolność. Choć
    nazywanie palantem Boga który cię będzie sądził po śmierci jest dość
    ,,szczwanym planem''.

    > Bill Maher dobrze to ujął:
    >
    > "Wielu ludzi uważa, że to wspaniałe, jak ktoś głosi 'Jestem gotów,
    > Panie! Zrobię wszystko, co mi każesz!' Ale ponieważ nie ma żadnych
    > bogów, którzy bo do ludzi na prawdę przemawiali, ta pustka jest
    > wypełniona przez ludzi, z ich zepsuciem, ograniczeniami i celami".

    Ciekawe jak on określa co jest zepsute a co dobre... Jedynym
    wyznacznikiem Dobra i Zła jest Bóg.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek