    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Sun, 21 Apr 2013 13:32:23 +0200
    <kkpgbu$i21$1@news.task.gda.pl> <kkpia9$m9l$1@node2.news.atman.pl>
    <kkpk96$sp3$1@news.task.gda.pl>
    <5170d8b4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkraqr$6ge$4@node2.news.atman.pl> <kkrdg9$nc0$1@news.task.gda.pl>
    <kkredp$6ge$7@node2.news.atman.pl> <kkrf7o$vpq$1@news.task.gda.pl>
    <kkrliq$im2$2@node1.news.atman.pl> <kkrn00$sdo$1@news.task.gda.pl>
    <kkteva$cn4$2@node2.news.atman.pl> <kktlur$s59$1@news.task.gda.pl>
    <kku1qd$vlq$1@node1.news.atman.pl>
    <5172a118$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <5172aee2$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkuefs$d2l$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304201924280.3412@quad>
    <kkupco$o7o$1@node1.news.atman.pl> <kkuqv6$s61$1@news.task.gda.pl>
    <kkuvke$thp$1@node2.news.atman.pl> <kl0303$ujj$1@news.task.gda.pl>
    <kl0fmg$ag0$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 21.04.2013 12:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Mmmm... Nie. 1% to niewielka zmiana i w większości przypadków albo
    > sprzedawca może sobie pozwolić na "przyjęcie na klatę" albo podwyżka
    > niewiele ruszy klienta.

    * Nie jeden procent, a jeden punkt procentowy. To ,,ździebko'' więcej.

    * No i nie taka niewielka.

    * Nie rozmawialiśmy czy sprzedawca może sobie pozwolić, ale o tym, że
    przyjmuje, wbrew pierwszemu wrażeniu, że to dotyczy nie sprzedawców, a
    klientów.

    > A w mediach największy był szum o kawę ;)

    No bo taka dziennikarka jedna z drugą, już nie wspomnę o dziennikarzu,
    to kawy się nachleją dziennie wiadrami, a dziecko to oni głównie i
    zazwyczaj na obrazku widzieli, nawet jak jakieś przypadkiem urodziła...

    > Hmmm... Założyć działalność "zaludnianie kraju" i wrzucić to w koszta? ;->

    Ty, to je korzystny biznesplan :D Muszę się od września nad tym zastanowić.

    > Na pewno, ale czy było to aż tak drastyczne?

    No wiesz, ziarnko do ziarnka (inna sprawa, że nie mówiliśmy o
    drastyczności ale w kogo to uderza).

    >Ja w sumie nie zwróciłem
    > uwagi czy ceny książek w ogóle wzrosły, bo nie kupuję więcej jak kilka
    > miesięcznie, więc różnica kilku złotych w tą czy w tamtą mnie nie rusza.

    Ja nie kupuję wcale. Tylko taki przykład dałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek