    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Date: Mon, 02 Jun 2008 10:05:18 +0200
    <g1jap6$des$1@inews.gazeta.pl> <483d45b8$0$15056$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <g1jhq0$9c6$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g1jhug$4qp$13@news.onet.pl>
    <483d5001$0$15018$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1jjfr$4qp$15@news.onet.pl>
    <483d5d54$0$15079$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1jmn7$4qp$19@news.onet.pl>
    <483d5fb3$0$15018$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1jn53$4qp$20@news.onet.pl>
    <483d6439$0$15123$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1joht$4qp$22@news.onet.pl>
    <g1jsvr$rtf$2@news.onet.pl> <g1ljde$j0l$1@inews.gazeta.pl>
    <g1m55a$ecg$4@news.onet.pl> <g1o3be$sda$1@inews.gazeta.pl>
    <g1o6rv$gtv$1@news.onet.pl> <g1of7r$d07$1@inews.gazeta.pl>
    <g1oq7q$ccn$1@news.onet.pl> <g1orhd$8b1$1@inews.gazeta.pl>
    <g1p1co$1o2$1@news.onet.pl> <g204tj$jc0$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 02 czerwiec 2008 08:45
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g204tj$jc0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jasne. Gdzie spotkałeś się osobiście z brakiem "obowiązku szkolnego"?

    Np. w Polsce to raz. Są takie grupy, które obowiązku szkolnego nie
    realizują, np. tzw. środowiska romskie.

    A poza tym, niedoskonałości tego systemu sprawiają, że znam osoby bez
    wykształcenia.

    > No, na samodzielne oddychanie (bez poinformowania urzędnika) też nie
    > powinno być zgody. No to co z tym parkiem?

    Co co? Napisałem. Dowolna budowa jest niewskazana. Inaczej wszędzie stały by
    różne badziewia, zaś parki krajobrazowe zostały by zniszczone.

    Wolność jednostki nie jest celem nadrzędnym, o ile jej wolność niewoli
    naród.

    > Jeśli jest osobą prywatną- tak. Jeśli publiczną- nie.

    Tak, ale mnie to nie interesuje. Zwłaszcza że ma jak mówisz, pozytywnie.

    > Nie wiem, co to jest wpłapówka (specyficzna odmiana łapówki
    > dawana prosto w łapę, bez koperty?).

    > A w sprawie "pensji osła":
    > http://www.sejm.gov.pl/listy/pytania.htm#p3

    No i?

    > Uważasz, że zarabiając przez 15 lat blisko 10k netto
    > (nie uwzględniając dodatków za komisje, pensji premiera itp.)
    > nie dorobiłbyś się nawet mieszkania?

    Nie dorobiłem się luksusowego samochodu i nie dorobiłbym się nawet przy
    pensji 100 tys. miesięcznie. Dlaczego? Bo nie chcę. Nie wiem ile mieszkań
    ma Jarosław, ale możliwe, że obecne mu wystarcza.

    > Oczywiście. Poświęcił swoje życie dla dobra kraju. Ja jednak wolę,
    > żeby moim dobrem on się nie zajmował.

    No cóż, pech... Pozostaje ci głosować na tych, co się na tobie dorobią
    kokosów.

    > Ja uważam, że jak ktoś chce zarządzać państwem, to powinien pokazać,
    > że umie zarządzać na mniejszą skalę. Ty masz prawo uważać, że bieda jest
    > szlachetna, a podłych kapitalistów należy tępić, bo "jeśli ktoś ma
    > pieniądze, to skądś je ma". A najlepiej dopieprzyć domiar bogaczom, dać
    > biednym menelom spod gieesu i Polska będzie rosła w siłę w imię
    > "sprawiedliwości społecznej", "Polski solidarnej", "Polski biednej, byle
    > katolickiej".

    Bredzisz niestety zupełnie nie na temat.

    > Zastanów się na chłodno, kto kim tu się opiekuje (w przypadku Jarusia).

    Tak, tak...

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com