  • Data: 2003-06-04 07:11:35
    Temat: Re: [OT] Re: prywatnosc...? :(((
    Od: "Janusz J" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NIe pisze nic o nielegalnym podłączeniu, a o podłączeniu. Włączenie sniffera
    jest takim włączeniem, które umożliwia uzyskanie informacji nie
    przeznaczonej dla danej osoby.
    Jeżeli krzykniesz a ja usłyszę to nie popełniam czynu zabronionego gdyż art.
    267 jasno definiuje w jaki sposób uzyskanie informacji jest zabronione

    Janusz