  • Data: 2002-06-18 15:48:18
    Temat: Re: [OT] Re: Reklama porównawcza - czy wolno?
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Master2003" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aenjpg$auo$1@news.tpi.pl
    > porównuje tylko cenę, producent, marka itd. są identyczne

    > zgadzam się, to nie dobre dla firm, ale będąc nowym trzeba jakoś
    > zaistnieć na rynku(, nawet kosztem strat!)

    Nie musisz zaczynać od wojny cenowej. Pomyśl o jakiejś wartości dodanej,
    promocji, whateverze. Jeżeli konkurent jest dłużej niż ty na rynku możesz
    nie wytrzymać walki.
    Jeżeli chcesz jakąś nieodpłatną podpowiedź, daj znać na priv.

    > napisałeś "(...)zaczyna stanowić czyn nieuczciwej konkurencji(...)" -
    > właśnie nie wiem czy taka konkurencja jest uczciwa czy nie, wydaje mi
    > się że jednak jest uczciwa, chciałbym usłyszeć opinie innych
    > martwi mnie inna sprawa używam nazw (i cen oczywiście) innych firm dla
    > porównania (bez znakow graficznych), czy tak mozna?

    IMO jest uczciwa, dopóki jest zgodna z prawdą. Wyobraź sobie następujący
    schemat:
    Drukujesz broszurkę, konkurent obniża ceny i żąda od ciebie wycofania
    broszurki, jako że podane przez Ciebie ceny są nieprawdziwe. Co robisz?

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl