  • Data: 2002-06-19 06:46:20
    Temat: Re: Reklama porównawcza - czy wolno?
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Master2003 napisał (a):

    > porównuje tylko cenę, producent, marka itd. są identyczne
    > wiec mysle ze spelniam te warunki

    W ciągu ostatniego roku w moim mieście wybudowano
    5 hipermarketów róznych firm. Każda z nich oczywiście
    zostawia tony materiałów reklamowych przed drzwiami
    i w skrzynkach pocztowych.

    Ale zmierzam do tego, że ostatnio pojawiła się reklamówka
    jednego z marketów gdzie była tabela porównawcza cen
    _tych samych_ towarów w trzech różnych marketach. Na dole
    zamieszczono informację o tym, z którego dnia były brane
    ceny. I ja osobiście nie słyszałem, żeby ktoś z tego
    powodu robił jakiś problem. Więc chyba wolno... ?

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl