  • Data: 2002-06-18 15:31:57
    Temat: Re: [OT] Re: Reklama porównawcza - czy wolno?
    Od: "Master2003" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    porównuje tylko cenę, producent, marka itd. są identyczne

    > Pomyśl teraz o stronie marketingowej. Konkurent obniża cenę. Twoja
    broszurka
    > może posłużyć do ... i zgodnie z ustawą zaczyna stanowić czyn nieuczciwej
    > konkurencji.
    > Wojna cenowa? Dla firm nic dobrego. Oczywiście klient będzie zadowolony,
    ale
    > to co dobre z punktu widzenia klienta, nie zawsze jest najlepsze dla
    firmy.
    zgadzam się, to nie dobre dla firm, ale będąc nowym trzeba jakoś zaistnieć
    na rynku(, nawet kosztem strat!)
    napisałeś "(...)zaczyna stanowić czyn nieuczciwej konkurencji(...)" -
    właśnie nie wiem czy taka konkurencja jest uczciwa czy nie, wydaje mi się że
    jednak jest uczciwa, chciałbym usłyszeć opinie innych
    martwi mnie inna sprawa używam nazw (i cen oczywiście) innych firm dla
    porównania (bez znakow graficznych), czy tak mozna?