  • 251. Data: 2004-03-27 11:03:28
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Zgadza sie. Prawo przewozowe nie nakazuje umieszczania na identyfikatorze
    > imienia i nazwiska. Ale skoro wystawca to zrobil, to tak musi byc.

    Skoro wydawca to zrobił to złamał prawo wiedzac ze nikt nie osmieli sie z
    tym walczyc bo straci prace. Niemniej zgadzam sie ze nie powinno sie
    ingerowac w tresc takich dokumentów.

    > Nie
    > podoba sie, to walcz z wydawca upowaznienia, ze sie nie zgadzasz aby tam
    > widnialy twoje dane osobowe (chociaz samo imie i nazwisko, to chyba nie
    > dane).

    Owszem dane. Walczenie nic nie da - widzisz, konduktorzy mają swoje związki
    zawodowe, rewizorzy i kierownicy pociągów równiez i dzięki temu nie mają tam
    nazwisk. Firmy zewnętrzne wysłały do PKP PR protesty na które otrzymały
    odpowiedzi odmowne, a jak się nie podoba to mogą nie sprawdzać...Sam
    kontroler na włąsną rękę też nic nie zdziała - pracujemy na umowę-zlecenie
    która w każdej chwili bez podania przyczyny moze po prostu nie zostać
    przedłużona.

    > Ingernecja w dokument na wlasna reke, automatycznie go uniewaznia.

    Owszem

    > tak samo jakbym na banknocie 10zl zakleil podobizne Mieszka I i chciał nim
    > zapłacić w sklepie.

    Albo dopisał jedno 0 ;-))
    A to juz sa akurat przestepstwa ciezszego kalibru - nie przeciwko dokumentom
    lecz przeciwko papierom wartosciowym....

    > No wiec sam mowisz, ze kontroler nie ma prawa ingerowac. A jednak koledzy
    > Renomy to robia.

    A to ciekawe, nie dalej jak w czwartek w pociągu do Bielska kontrolowało
    mnie paru i wszyscy mieli kompletne identyfikatory.
    Z reszta u nas w KPZcie tez z początku chciano tak zaklejac, ale szefostwo
    wybiło to kontrolerom z głowy.

    > Czy ja wiem. Powiedzmy, ze wiem jak sie nazywa kontroler i chce go
    znalesc.
    > Gdzie szukam?

    W książce telefonicznej.

    > Numery telefonow mozna zastrzec,

    No ale nie kazdy ma zastrzezony...

    > adresy tez nie sa do konca
    > jawne. Predzej ktos bedzie Cie sledzil jak wracasz do domu i wtedy pod
    > klatka "wyklepie miske".

    Zauwaze ze ktos mnie sledzi ;-)))

    pdr
    Olo

  • 252. Data: 2004-03-27 11:50:50
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    > kontroler na włąsną rękę też nic nie zdziała - pracujemy na umowę-zlecenie
    > która w każdej chwili bez podania przyczyny moze po prostu nie zostać

    No niestety, tak to juz jest. Z tego co wiem, to PKP PR rozwiązał umowy z
    Renomą i na dniach ma się odbyć przetarg na wybór nowej firmy, która będzie
    prowadzić kontrole w pociągach PKP PR. Jedynym kryterium wyboru oferty
    będzie cena, więc pewnie Renoma znów wygra :/

    > Albo dopisał jedno 0 ;-))
    > A to juz sa akurat przestepstwa ciezszego kalibru - nie przeciwko
    dokumentom
    > lecz przeciwko papierom wartosciowym....

    Wiesz zaklejenie podobizny króla nie zmienia faktu, że jest to 10zł. Ale jak
    zrobisz z tego 100zł. to już można myśleć, że masz zamiar oszukać sprzedawce
    i mu wcisnąć 10zł jako 100zł.... Zresztą mniejsza z tym....

    > znalesc.
    > W książce telefonicznej.

    W książce telefonicznej masz podany tylko numer bloku/ulice. Nie ma
    dokładnego adresu.

    > No ale nie kazdy ma zastrzezony...

    Skoro jest się kanarem, to trzeba zastrzec. Ot takie są uroki pracy. Co za
    problem to zrobic? Zaden operator nie ma za to prawa pobierac dodatkowych
    opłat.

    > Zauwaze ze ktos mnie sledzi ;-)))
    To dobrze. Bo w dzisiejszych czasach trzeba uwazac na siebie :)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 253. Data: 2004-03-27 12:16:42
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > prowadzić kontrole w pociągach PKP PR. Jedynym kryterium wyboru oferty
    > będzie cena, więc pewnie Renoma znów wygra :/

    Nieco błędne masz wiadomosci. Umowy z firmami zewnętrznymi, tj. Renomą
    ZUGiem i KPZtem wygasają z koncem marca, następnie ogłoszone będą przetargi.

    > W książce telefonicznej masz podany tylko numer bloku/ulice. Nie ma
    > dokładnego adresu.

    Co w takim razie rozumiesz przez dokładny adres???

    pdr
    Olo

  • 254. Data: 2004-03-27 12:45:39
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    > będzie
    >
    > Nieco błędne masz wiadomosci. Umowy z firmami zewnętrznymi, tj. Renomą
    > ZUGiem i KPZtem wygasają z koncem marca, następnie ogłoszone będą
    przetargi.

    Umowy zostały rozwiązane nieco wcześniej (chyba z końcem roku 2003). Tylko
    okresy wypowiedzenia były takie długie.

    > Co w takim razie rozumiesz przez dokładny adres???

    np. ul. Akacjowa 12/5
    43-100 Tychy

    A w ksiazce bedziesz mial tylko "ul. Akacjowa"

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 255. Data: 2004-03-27 13:01:42
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Yesooo skonczycie z tą grą półsłowek?

    my tylko prosimy o precyzję

    > Nie było zadnego sądu - po drugiej odpowiedzi odmownej koleś spękał i
    > zapłacił.

    głupi był

    KG

  • 256. Data: 2004-03-27 13:11:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > głupi był

    Ale w porę ogarnął go rozsądek - z kosztami sądowymi i odsetkami zapłaciłby
    duuuuuzo drozej. A tak na drugi raz nauczy sie odrobiny kultury oraz tego,
    ze jego psim obowiązkiem jest na kazde zadanie kontrolera okazac bilet.

    pdr
    Olo

  • 257. Data: 2004-03-27 13:15:16
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > przetargi.
    >
    > Umowy zostały rozwiązane nieco wcześniej (chyba z końcem roku 2003). Tylko
    > okresy wypowiedzenia były takie długie.

    Raz jeszcze powiadam ze błądzisz. Nikt niczego nie wypowiadał i nie
    rozwiązywał - ot po prostu tyle trwała umowa i niebawem wygaśnie.

    > np. ul. Akacjowa 12/5
    > 43-100 Tychy
    >
    > A w ksiazce bedziesz mial tylko "ul. Akacjowa"

    No widzisz a sam napisales "W książce telefonicznej masz podany tylko numer
    bloku/ulice"....
    Poza tym wiele zalezy od długosci ulicy ;-)

    pdr
    Olo

  • 258. Data: 2004-03-27 14:57:55
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Ale w porę ogarnął go rozsądek - z kosztami sądowymi i odsetkami zapłaciłby
    > duuuuuzo drozej.

    albo zarobił :)

    KG

  • 259. Data: 2004-03-27 16:31:08
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

> [...]
    > ze jego psim obowiązkiem jest na kazde zadanie kontrolera okazac bilet.

    Przeciez bilet Ci okazal bo inaczej skad bys wiedzial ze go mial??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 260. Data: 2004-03-27 16:33:57
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>