  • Data: 2008-02-14 12:29:33
    Temat: Re: [OT]Re: Cwany pracownik
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 13:11:36 +0100, Any User napisał(a):

    > 2. Jeśli nie upłynęło 33 dni zwolnienia, czyli ZUS nic jeszcze nie
    > zapłacił i nie ma zapłacić, to ZUS bezwarunkowo ma to w dupie.

    (...)

    > 4. Pracownika może też na kontrolę skierować jakoś pośrednio pracodawca,
    > ale nie wiem, jak to się robi.

    Spotkałem się z rozwiązaniami pośrednimi: pracodawca, podejrzewając
    pracownika o lewiznę, wysyła do niego do domu trójkę zakładową, w celu
    przekonania się o sposobie wykorzystania chorobowego. Nie zastając
    pracownika wszczyna - tu już duży skrót myślowy - całą procedurę związaną
    z dyscyplinarką.

    Cel jest tylko taki, aby pracownika troszkę przyszachować.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie