    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 21 Jul 2022 10:42:42 -0700 (PDT)
    <a...@g...com>
    <62d3ca74$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <b64BK.390347$70_9.370372@fx10.ams1>
    <a...@g...com>
    <PvHBK.245191$MWc5.112676@fx06.ams1>
    <1...@g...com>
    <M83CK.373616$B0_9.186664@fx13.ams1>
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 21 lipca 2022 o 04:49:19 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

    > Jak nie jak tak. Setki kobiet i rząd wielkości więcej facetów tak sobie
    > poczyna, a tu nagle huzia bo to córka posłanki pis.

    Ja nie hejtuję córki, ew. matkę.
    A hejt w stosunku do córki zaliczam do kosztów działalności córki.
    Dla uściślenia - "działalność" to nie pocieranie, byle nie roznosiła weneryków, a
    wydawanie książek o tym - popłacalny ekshibicjonizm (no chyba że tak naprawdę
    gawędziarstwo - ale w obszarach opłacalno-hejtogennych).

    > A co ma do rzeczy, jak łatwo komu przychodzi?

    Pytałeś o zakłamane uzasadnienie, czemu przy facecie uznano by to w PL za normę.

    > Według tego co Olin podlinkował nic takiego nie powiedziała. Nigdzie nie
    > widzę ani akceptacji, ani krytyki poczynań córki. Pewnie się jej
    > biedulka wstydzi przy takim stopniu nasrania jakie pprezentuje.

    Olin już sprecyzował o co chodzi, jest to na takim czarnym tle.
    Jak dziś czytałem linka pierwszy raz to też nie zauważyłem, już myślałem że usubęli
    albo gdzie indziej czytałem.

    > Ze 2/3 Twojej wypowiedzi to czepianie się córki i żaluzje do jej
    > nieobyczajnego prowadzenia się :)

    Widać podoba Ci się ta Kasia (zdrobniła sobie nazwisko, wesolutka ;)
    Żaluzje być musiały dla naświetlenia tematu.
    Ale wąty do mamusi za hipokryzję.