  • 11. Data: 2004-10-11 21:51:07
    Temat: Re: [OT] Proszę nie karmić trolla o imieniu "jan"
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1bd4a0111afb7f25989bfd@news.task.gda.pl...

    > To przez jego pochodzenie
    >
    > ;-)

    ROTFL

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880

  • 12. Data: 2004-10-12 12:03:03
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > 3. wali posty takich rozmiarów, że na książkę by ich wystarczyło, a nie
    > każdy ma stałe szybkie łącze
    > 4. bo pewnie ma promień w odbytnicy (przeczytaj post "otrzymałem list")
    > 5. jego teorie są głupsze niż ustawa i normy unijne przewidują
    > 6. bo zionie nienawiścią rodem z Radia Maryja
    > 7. bo jest rasistą i antysemitą i buduje piękny wizerunek Polaka
    > 8. i gdyby nie ta pora znalaqzłbym jeszcze drugie tyle powodów
    >
    > Teraz już wiesz dlaczego jest dla mnie "Trollem Roku A.D. 2004" ?
    >

    > --
    > "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Daj przykłady. Tomek

  • 13. Data: 2004-10-12 12:04:15
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > *plonk*
    Wiesz gdzie mnoie możesz pocałować. Tomek

  • 14. Data: 2004-10-12 15:54:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiesz gdzie mnoie możesz pocałować. Tomek

    Powoli szczekasz na pustyni.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-10-12 15:56:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Daj przykłady. Tomek

    Jeśli sam nie widzisz to jesteś debilem nie wartym naszej uwagi.

    Leszek

  • 16. Data: 2004-10-12 18:33:28
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli sam nie widzisz to jesteś debilem nie wartym naszej uwagi.
    >
    > Leszek

    Byle kto nie może mnie obrazić. Tomek

  • 17. Data: 2004-10-12 18:39:58
    Od: "MiSzA" <meritumkropkamalpakropkabuziaczekkropkapl>

    Tomciu - czytanie ze zrozumieniem ma przyszłość - przeczytaj jego i swoje (a
    może jego to twoje) posty i się zastanów... Nie mnie oceniać, ale nie
    wchodząc w spór jedno musisz przyznać - NTG - to jest pl.soc.prawo a nie
    pl.soc.wynaturzenia - to co. Przyjemnej lektury.

    EOT

  • 18. Data: 2004-10-12 20:00:48
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > wchodząc w spór jedno musisz przyznać - NTG - to jest pl.soc.prawo a nie
    > pl.soc.wynaturzenia - to co. Przyjemnej lektury.

    Spadaj z tym protekcjonalnym tonem głąbie. Właśnie dlatego ze jest to grupa
    mająca w nazwie prawo nie mozna tak sobie napisać że ktoś zachowuje się
    nieodpowiednio. Wydajesz gówniarskie wyroki. Niby tylko dlatego że coś Ci się
    nie podoba. Jeśli chcesz podyskutować to musisz dać przykłady jego
    niodpowiedniego zachowania. I nie mogą to być przykłady w stylu idz i sobie
    poczytaj. Osobiście lata mi koło wentla co pisze jakiś jan. Ale nie wolno
    oceniać kogoś tylko dlatego że ma się taki kaprys. Wkurzają mnie tacy napaleni
    ORMOwcy. Tomek

  • 19. Data: 2004-10-12 21:25:03
    Temat: Re: [OT] Proszę nie karmić trolla o imieniu "jan" [dlugie]
    Od: "MiSzA" <meritumkropkamalpakropkabuziaczekkropkapl>

    To już naprawdę ostatni raz...
    Przecież prosiłem byś przeczytał co ów osobnik pisał, oraz byś przemyślał li
    tylko jedną kwestię - czy to są teksty na odpowiednią grupę. Odsyłam do
    netykiety i FAQa dla grup dyskusyjnych. Żebyś znowu nie zbrzydził się mego
    belferskiego tonu - jak zapraszasz kogoś do programu o motylkach to nie
    oczekujesz gorącej debaty na temat dopuszczania przerwania ciąży ze względów
    społecznych, czyż nie? Stąd zarzut NieTaGrupa (NTG).
    Zaś co do poziomu poszczególnych odszczeknięć (że spadać, że na bambus, że
    debil, że idiota) to się zgadzam - nie powinno się tak łatwo szufladkować
    ludzi - ale opanowanie pewnych odruchów (zwłaszcza na tle intelektualnym)
    jest cechą ludzi na pewnym poziomie i często jest mylnie identyfikowane z
    "wywyższaniem" się. Ja nie oceniam poziomu ani stylu wypowiedzi człowieka o
    którym mowa, ale zwracam uwagę na to, że wybrał nieodpowiednią grupę -
    zresztą co tam, sprawdz ile postów, na jakie tematy i z jaką częstotliwością
    ów pan popełnił (jednego dnia!) i szczerze napisz że to nie trolowanie!

    Żeby nie przedłużać - cały ten tekst też łamie netykietę i zasady usenetu -
    zakładamy bowiem że piszemy i czytamy posty na pewnym poziomie oraz nie
    odpowiadamy na prowokację i teksty nie na temat. A co do:

[...]

    to powól że nie skomentuję, dodam tylko - "nie na temat"; podyskutować zaś,
    to sobie mogę, ale na grupie tematycznie do takiego rodzaju debat
    przeznaczonej;

    amen - przepraszam wszystkich za rozwlekłość,

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-10-12 22:43:04
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Spadaj z tym protekcjonalnym tonem głąbie.

    [..]

    Zrobisz mi BBBJ?

    --
    tomek nowak