  • Data: 2005-07-26 19:14:17
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: admin <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Harry wrote:

    > nie wiem czemu jestes tak oburzony, nic nie wiesz co tam sie stalo,
    > jedynie jakies skape relacje TV.

    Dane podaje nie kto inny jak Odbyt Jej Krolweskiej Mosci "sir" Ian Blair.

    > Jesli gosc zostal zabity jak lezal,

    jeden strzelal dwoch trzymalo. Jak w Katyniu.

    > to prosta sprawa autopsja to
    > wykarze, nie da sie sfalszowac ran po kulach, mysle ze nikt by nie
    > ryzykowal takiej egzekucji.

    to mysl dalej.

    > Jesli gosc uciekal, a byl napewno bardziej zabarwiony niz bialy, to mugl
    > wygladac jak azjata, arab itd.

    Byl? tak mowisz?
    http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/050724/1913
    /w072469ajpg

    > Jesli uciekal to bylo duze prawdopodobienstwo, ze mogl byc bandytom i
    > wysadzic sie za rogiem w tlumie przechodniow. Policjanci mieli trudny
    > wybor.

    tak, bardzo trudny. Mieli go w bazie danych Home Office dostepnej
    kliknieciem myszki na laptopie, bo byl legalnie. W dodatku na klikanie
    mieli cale 24 godziny, bo tyle siedzieli pod kamienica.

    > Ja akurat popieram akcje jaka podjeli policjanci. W obecnych czasach w
    > londynie, zyje sie niepewnie, nie masz gwarancji ze za chwile ktos sie
    > nie wysadzi kolo ciebie jak stoisz na swiatlach w tlumie ludzi.

    Wiec podstaw sie im w imie braterskiego zrozumienia dla kryminalistow
    policyjnych.